Etyka urzędnicza i dobre postawy w urzędach

Dostępność: zapytaj o dostępność
zapytaj o produkt
Cena: 5 000,00 zł 5000.00
ilość szt.

Opis

DO KOGO KIEROWANE: 

Pracownicy/urzędnicy instytucji publicznych /administracja rządowa i samorządowa

 

CEL SZKOLENIA: 

  • Poprawa wizerunku i zwiększenie zaufania do instytucji jaka jest urząd.
  • Nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji celem polepszenia jakości usług świadczonych przez
  • Umiejętność wykorzystywania wiedzy z zakresu etyki urzędniczej jako narzędzie w sprawnej i profesjonalnej obsłudze Klienta urzędu.
  • Nabycie wiedzy na temat radzenia sobie w sytuacjach wywołujących wątpliwości etycznej. 
  • Pozyskanie umiejętności jak unikać zachowań mogących rodzić podejrzenia o nieetyczne postepowanie. 

 

KORZYŚCI DLA INSYTUCJI: 

  • Uniknięcie nieprawidłowości w funkcjonowaniu urzędu 
  • Przejrzyste, jasne, zrozumiałe działanie urzędu 
  • Wzrost satysfakcji klientów z usług urzędu
  • Funkcjonowanie w sposób przyjazny dla obywatela 

KORZYŚCI DLA PRACODAWCY: 

  • Wzrost świadomości urzędników w budowaniu pozytywnego wizerunku urzędu 
  • Wzmocnienie zespołu 

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA: 

  • Znajomość standardów, procedur postępowania oraz dobrych praktyk 
  • Umiejętność identyfikowania zagrożeń korupcyjnych, radzenia sobie w sytuacjach mogących wywoływać wątpliwości etyczne, 
  • Umiejętność niedopuszczania do sytuacji mogących rodzić podejrzenia o nieetyczne postępowanie, 
  • Zdolność odpowiedniego zachowania się, reagowania w sytuacjach trudnych, kryzysowych 
  • Wzmocnienie właściwych zachowań i reakcji w sytuacjach nieetycznych 
  • Wzmocnienie własnej samooceny 

Podana cena dotyczy szkolenia przeprowadzonego na terenie Aglomeracji Górnośląskiej, według naszego scenariusza dla grupy liczącej do 5 uczestników. Jeśli interesuje Cię przeprowadzenie tego szkolenia na innych warunkach, użyj opcji "zapytaj o produkt".

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl